Sverige

Tillbaka från resan. Känns mycket märkligt men samtidigt som en lättnad.
Längtar dock redan tillbaka :)
Det var underbart på många sätt. Lärorikt.

Ser fram emot sommaren så mycket! Värmen, alla som kommer hem till Backe/Rossön, festerna och grillat tills det står en i halsen! :D  I år blir det jobb på hemtjänsten. Det ska blir riktigt kul faktiskt.

Gjorde "Massaman curry" till middag idag. Blev faktiskt exakt som på restaurangerna där borta. Men så gick man ju "Thai Cooking class" också ;)

Kyckling, potatis och chashewnötter = Massaman
image107

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill gärna komma upp och hälsa på i sommar. Hade du tänkt gå på yran? Isåfall måste du hälsa på mig :) I höst flyttar jag till Göteborg tror jag. Kram på dig.

2008-04-17 @ 22:44:49
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0