Nolledag 2

Denna dagen har varit en trött dag. Men inte speciellt bakis, försöker så gott jag kan
med "varannan vatten" på nolle-festerna! ;)

Har haft visning av biblioteket, besökt "Idéhuset", täffat lärar-Jenny och lite till.

Ikväll anordnades grillfest. Veronica och Sanna var klena (migrän och fökylning) och stannade hemma. Hanna, jag och större delen av klassen tog oss i kragen och gick dit. Tänkte att jag skulle äta och sedan gå hem. Men neeeh. Det skulle så klart lekas igen. 5-kamp med grenar så som "dricka-cola-med-tamponger-i-munnen" och "knyta-ihop-längsta-kläd-repet". 

Tampong-leken. Emelie i min klass var grym på det där.

Hon drack t.o.m. upp killen bredvids cola. Haha! Vårat lag vann. Men det var då inte min förjänst. Dragkamp har väl aldrig varit min starka sida. :P
Jag, längst fram till höger på bilden.

 (Hannas bild)
Smet iväg så fort jag kunde efter hamburgarna för jag ville gärna hinna vara hemma och stöka ikväll.
Har faktiskt hunnit med en del. Garderoberna har det äntligen blivit ordning i. Känns skönt. :)

Natti natt! Tröööött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0