Nolledag 3

GAAH! Jag hinner ju inte med det här! :P Ligger efter som f*n i bloggen känner jag.

Vi har kommit fram till fredag och Röda Festen. Hade alkoholföreläsning och radioproduktion på dagen. Intressant att få sända radio live. :D Men svårt att komma på saker att säga!

Middagen svängde "morsan" Sanna ihop till oss Fab 4 brudar.
Pannkakor med glass och blåbär, mmm! :)


Kvällens förfest hade vi hos klassisen Ida (? Håller fortfarande inte isär alla Idor, Johannor och Saror)
Det var rött, rött rött!


Vi fick + på nollebrickorna fö grym förfest i alla fall. Uppdraget till alla klasser var den kvällen att skriva en ny text till en låt. Vi fick Markoolios Rocka På. Det sådär med framförandet senare. Journalisterna vann den tävlingen. By the way. Petras lill-syrra Sandra går ju journalistprogramet. Blev så paff när jag såg henne en av de första dagarna :) Vi ses lite då och då :)

Hjärta till Generalen. Skalman, Anton Abborre & Martin.


Sjukt rolig kväll! :D Dansade med Phösare Miles som en besatt. Haha. Tvångsbytte namn till Glenn Gnuu.
Blev förkyld på kuppen. Som det ska vara, en lyckad kväll ;P

Avslutar med en bild på våra kära UpplevelsePhösare som tar så väl hand om och och pushar oss till gränserna! Jag tror dom har en själ bakom solglasögonen.  Vigge, Fellen & Elli.



Lånat bilderna av Hanna. Glömde kameran hos Sanna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej igen Lillis! Ser att du verkar ha det bra i Pite. Själv är jag åter sjukskriven pga bebisimagenkomplikationer... :( Johan ska jobba en hel del i norr framöver så då kankse jag kan komma och hälsa på dig nåt? Meddelar dig så fort jag skaffat en privat mailadress så vi kan kommunicera under min sjukskrivning/föräldraledighet, den gamla går ju till jobbet. Ha det bra, kram.

2008-08-27 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0