Natten smyger sig på med Ane Brun på radion

Äntligen har det lossnat med rapportskrivandet.
Inte en sekund för tidigt när delrapporten ska in på onsdag morgon. Hrm.
Vi kan, Elisabeth och jag, när vi lägger den sidan till. Vi jobbade på varsin ort idag. Lule-Pite.
Pratade i telefon och skrev till varandra på msn samtidigt som hon bloggade,
jag fikade och vi skrev på rapporten. Haha, är inte DET simultanförmåga så vet jag inte vad?

Ikväll har jag varit på spelning. Britney Spears-hyllningen "It's Britney Bitch!".
Det var bra drag, sång och koreografi.
Sedan blev det blev en tur ut till Munksund för att hämta lite småplock efter Veronicas flytt.

Snöat har det gjort och det är bevisat glashalt under. Tog ett par steppsteg innan jag flög i backen baklänges. Jag landade rätt mjukt ändå. Veronica sa helt naturligt att det nog berodde på jackan. Det är däremot inte jag lika säker på! Det blir promenader tills jag får spader när jag kommer hem!

Har en bit kvar av psykologin att läsa.
Hjärncellerna arbetar inte effektivt när natten smyger sig på med Ane Brun på radion.


Kommentarer
Postat av: kusin Åsa

Hej Lillis! Var ett tag sen sist... Hörde att ni ev kommer och firar jul i timrå? Hoppas! Jag kommer att vara med Johans släkt på själva julafton men i övrigt är jag all yours. Kanske hinner smita till er på kvällen oxå :). Annars är allt väl här i

s-vall. Trött så klart eftersom Melker äter ungefär varannan timme dygnet runt... Han växer så det knakar! Hoppas alt är bra med dig! Kram

2008-12-10 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0