Ur arkivet

Större delen av klassen samlad efter vårat "Black Box-event" i höstas.
Jag saknar er en hel del nu!



Kommentarer till kortet på facebook:

 Marie Olofsson: B som i black, B som i box, B som i Black (in) Box!!
Veronica Fjäll: B som i FASHION!!! ..Bashion?
Martin Grönlund: B som i bajsnödig för det är vad jag ser ut att vara.
Ida Nordström: Jag är B som i Blek och Bauta-påklädd..sen är väl alla i klassen Bedårande!!
 Marie Olofsson: ...och BÄST! ;D
David Dexi Hedberg: B som i bajsbrun som jag är!
Erik Holmström: bara jag som tycker att glenn ser litegrann ut som Lena PH?
Martin Grönlund: bara jag som tycker att Erik ser ut som Liam Gallagher (sångaren i Oasis)?
Emelie Carlsten-Hedgren: Jag ser inte likheten mellan Erik och Lena PH, men jag håller med Martin om likheten mellan Erik och Gallagher.
 Marie Olofsson: Lena PH, tackar ;)
Emelie Carlsten-Hedgren: Haha, oops. :P stressläsa facebook på jobbet och nästan bli busted är inte bra. Det resulterar i att jag inte läser kommentarer ordentligt innan jag kommenterar själv. Jag håller med om att Glenn är lik Lena. :)
Elisabeth Holmberg: Vars har jag min hand egentligen? Och varför ser jag så glad ut?
Erik Holmström: jag tycker du svarar på din egen fråga där betsy.. :)
Martin Grönlund: och varför halvblundar Anton?
Elisabeth Holmberg: Det kan ha nånting med min andra hand att göra...

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej :) Ja det var jättekul att träffa dig med! Självklart får du sno vilka bilder du vill! Dom blir väl däremot bara i smått format när du tar dom från bilddagboken? Säg till om du vill ha dom i det riktiga formatet så får vi fixa de typ på msn eller liknande! Vad händer på nyår då? Kram kram!

2008-12-28 @ 19:38:28
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Betsy

Ååh, klassen! Saknar!!

2008-12-29 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0