Nya äventyr

Har bokat flygbiljetter till Bangkok t/r. 2 månaders äventyr i sydostasien, tjo!

Drar den 5 februari och återses nån gång efter 8 april.

Det var lite av en impulsgrej men det känns rätt! Det var ett lurigt beslut att boka eftersom jag resen ENSAM. Upprymd och vettskrämd kan beskriva känslan. Kommer att sakna Jonathan så enormt mycket men så är det. Har pratat med ressugna på nätet. Speciellt en tjej som jag även hade kontakt med förra året, puschade på mig. Hon skulle också köra sitt egen race. Vi bestämde att mötas i Bangkok och sedan se om det bar åt olika håll.

Flyger med Qatar Airways. Lät först aningen ostabilt, haha. Flygbolag i "Arab-land" med mellanlandning i just "Arab-landet". Men efter lite efterforskningar och info från Malin vekar det vara ett topprankat bolag i världen. Lät intressant så jag slog till.

Förra vintern hade jag och Dala-Sofia 6 underbara veckor i solen.
Denna resa tänkte jag utöka med några grannländer så som Laos, Vietnam, Kabodja etc. Måste läsa på om länderna. Kom gärna med tips och förslag! :)

Har ändå raggat endel reskompisar på nätet. Känns lite olustigt att stå helt alena faktiskt. Finns många sköna människor att hooka upp med ;) Sen så kommer min ex.reskompis Dala-Sofia att vara i krokarna så vi kommer säkerligen ta några tripper tillsammans. Men så igår kväll ringde My. Hade pratat på msn tidigare och tydligen gjort henne övermäktigt sugen på en resa. Får hon ihop pengarna hänger hon med iaf större delen av tiden.

Detta blir   b   r   a  och lite till!



Back to paradise...

image74

Kommentarer
Postat av: Jossan

Iiiiks. DU GÖR HELT RÄTT! :) Fan vad skönt!!

2008-01-03 @ 13:59:02
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Elin

Ah! Men gud vad härligt. Måste erkänna att jag blir väldigt avis på dig. Men det är väl bara att ta tag i det själv :) Kram!

2008-01-03 @ 15:33:56
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Josse

De kommer bli skitkul!!!!!! Vad glad jag blir o du kommer säkertligen hitta underbara reskompisar på plats! Jag tror att jag drar till Israel igen i april/maj nångång, fast ja hade gärna haft med dig, men nån annan gång! Puss

2008-01-03 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0