Favorit just nu

 
Tyvärr var denna stillbild det enda jag fann... Men ändå. Fantastisk låt.

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja, det ska bli så himla skönt o va ledig. Nej, vi får se vart vi åker! Blir nog sista, sista minuten det! Hur går det att jobba? Du kan ju också börja räkna ner, inte många veckor kvar! Puss

2008-07-22 @ 11:27:43
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: hanna

ooh, bra att du fått en lägenhet :) när flyttar du upp? före den 20:e eller då? eller efter? :) på fredag blir det att köpa lite möbler på EM här i stan (bl.a. soffan) men dom förvaras där tills jag får tillgång till lägenhet den 1/8. när får du tillgång till din?



nästa vecka då jag förhoppningsvis fått mina pengar blir det en tripp till IKEA i haparanda, blir inte så mycket möbler att inhandla där. men en hel del inredning och några få möbler tror jag. säng och soffa inhandlas på EM. ett köksbord har jag redan, stolar ska köpas på mio i boden. sen måste jag ju köpa mig en tv också om jag nu inte snor med mig 42" tv'n jag och matte köpt gemensamt. men då blir han utan, så blir nog att dela och köpa en 32" tv. men vi får se. aaah, jag vill bara börja fixa med allt nu, Nu, NU :D

2008-07-23 @ 19:38:16
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0