Min helg

Har varit ledig två dagar nu. Skönt, men man blir nästan tröttare av att vara ledig än jobba! ;)


Fredagskvällen spenderades hos Hans. Jag, Carro och Hans spelade diverse kortspel
och jag vann "tandpetar-pokern"! Tror jag. Det är i alla fall min hög :)


1. Vinsthögen.      2. Carro trixar       3. Hans


Sen kom Tom och vi spelade "Alias" tills Carro var tvungen att gå hem och lägga sig.
Då kom Jonathan och hoppade in i stället för Carro och vi vann till slut. :)
Hans och Tom var rätt bra dom också ;)


På lördagen var det SOL ute. :D Njöt några timmar!

Sedan var det dags för innebandymatchen mellan A-laget och Hemvändarna.
(Det var hemvändar-jippo på byn hela dagen) Satt på läktaren med Carro och Ida (Jockes tjej).
Det var trevligt att få en pratstund med Ida, har inte blivit av förut. Lärde mig några ord på
Pitemål av henne. Hoina och Haina, tror jag det var ;)

Köpte även en lott vid inträdet och VANN, förstapris! En brandsläckare :)
Det roliga var, att också Carro vann på sin lott, presentkort :)


Bandylagen. 3-2 till A-laget

Efter matchen kom Hans och frågade om jag ville föjla med på Bosses 70årskalas.
Det är klart jag hängde på ;) Hade nån timme på mig att göra mig klar innan vi skulle fara.
Väl i Jansjö blev det supergod mat, vin, prat och kulstötning med en massa
Holmgrenare och annat löst folk. ;)

"USA-arn" som dricker björngalla, 6 år för gammal marsansås och Bosses hatt
var minnesvärda inslag. :D

       
1. Frukttårta            2. Långbord                      3. Lena



Staffan och "USA-arn" snappsar

Kulstötningen är i full gång.

Det såg lite kritiskt ut för BMWn när bröderna Jönsson klev fram ;)
  
Bosse och Hans.


Bosse har stil.

Kring 22-tiden drog vi oss in mot Backe.
Alla stannade hos Eine och Louise för fortsatt drickande.




Sussie, Hans och Eine.

Efter någon timme gick vi ner till dansen.
Harmony spelade, 9orna sålde kaffe med dopp och dom flesta stog ute och drack ur olika flaskor.

  
1. Fabulous Fjällsjöhallen    2. Tommen



Idag: slappning på hög nivå. Jobb igen i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0