Jollan, denna är till dig ;)

Igår ringde en telefonförsäljare. Jag skulle få Omega3-tabletter och boxertrosor. HELT UTAN KOSTNAD. Suck! Som vanligt. Jag brukar försöka avbryta telemarketing-samtal rätt snabbt så de stackarna slipper rabbla hela sin monolog för antagligen 368onde gången för den dagen MEN denna gick verkligen inte att stoppa! Han tuggar på en stund medans jag plockar vissna blad från en krukväxt. -Låter det bra? frågar han äntligen. NEJ! Säger jag, vänligt men bestämt! Det börjar låta märkligt på andra sidan luren. Snyftningar liksom. Killen brister sedan ut i århundradets låtsasbröl. Braaahahahaaaeeuuuw. Sedan kopplar han bort mig. Idiot!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man ska vara snäll marie! :P Jag säljer miljonlotteriet.

2008-06-25 @ 16:44:30
URL: http://jollanblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0