Junsele

Jobbade 7-16. Power-nappade. Then, of to Jansjö. Folket grillade och åt. Vi spelade fotboll, jättekul och jag var rätt nöjd med min insats må jag säga. Myggjävlar och knotthelveten är milda uttryck.

Färden gick mot Backe med en stillsam förfest hos André. 2 bilar drog sedan till Junsele till Äventyrsberget. De flesta av oss löste in oss men kom något försent som vanligt. Hörde cirkus 2,5 låt innan E-type tackade för sig. Det var roligt folk och god wook men herrejesus vad jag frös. Himlen öppnade sig lagom till vi kom till Junsele och sedan var allt och alla dyngsura och leriga. BRR!

     
 


   

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh va skoj ni verkade ha:) synd bara på vädret, men det brukar ju inte göra så mycket om man är i bra sällskap!

2008-06-23 @ 17:01:41
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0