Lördag

Vi började på Gårn med mat, öl och fotboll. Hade pick-nick utanför OK ;P
Lekte och hade det trevligt vid Boule-banan. Ida och Helena var lekledare och ordnade mångkamp. Det skulle hämtas grejer att få poäng för. Exempelvis ett badkar fullt med vatten och skum, legitimation från person född före 1930 (farmor fick påhälsning) och 10 moppepojkar.
Efterfesten hos Hans råkade jag somna ifrån mellan 2 och 3.
Jag såg filmen morgonen efter. Jag skrattade så jag grät. Speciellt när jag och Carro skulle göra en dokumentär om kulturen i Backe och intervjua Bullen.

Carros bilder:
1. Micke å Fredrik 2. Jag, Carro, Hans å Mickis 3. Loverboys (Hans å Fredrik)


Mina mobilbilder:
 
 

 

Kommentarer
Postat av: jollan

det där såg ut att ha varit en trevlig kväll! jag ska åka hem på lördag till umeå hade jag tänkt och börja telefonera igen :) du jobbar på?

2008-06-19 @ 17:55:59
URL: http://jollanblom.webblogg.se/
Postat av: hanna

nej båda vi fick se var det iaf separata kök i. det första vi var i då kom man in direkt till köket med spisen just framför dörren, och sen ett ganska litet men ändå rymligt rum. den gillade jag inte. sen var vi in i en annan som var kanske 40kvm eller nåt i den stilen. då kom man som in i hallen och en längre bit och till höger hade man ett kök och till vänster ett stort rum och rakt fram låg toan. den var fin och billigare än den första vi såg för att den sista inte var nybyggd. men jag tyckte den var lika fräsch, dessutom var den sista inte möblerad vilket den första var. och jag vill då ha en omöblerad. har även kikat lite på pitebo.se och såg en på 46 kvm i stuk med den andra lägenheten fast den hade sovalkov, den enda jag sett med det faktiskt och det vore önskvärt :D

2008-06-19 @ 18:16:03
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: hanna

blir det nu utan sovalkov så har jag en nödlösning, man kan nämligen köpa "extra väggar" eller vad man ska kalla det och rama in sin säng som en liten mysig sovalkov :) det är jag sugen på, dessutom ser det ju snyggare ut i vardagsrummet och sängen inte står där mitt i allt ;p

2008-06-19 @ 20:05:35
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken frän bild det vart på oss från din mobil:) Syns ikväll!!

2008-06-20 @ 12:36:46
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0