"The ancient of days"

Har varit upp till Anders en sväng.
Köpt bandets nysläppta album, Dansa Tillbaks Till Din Grav.
 
Gudars Skymning:
Kenny-Oswald Sjödin - gitarr & sång
Anders Olofsson - trummor
Dennis Sjödin - orgel & piano
Tony Östman - bas
Knut Hassel - gitarr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Annars har helgen varit ok. Jobbat natt och det har gått bra.
I morgon ska jag hänga med mor min till Ström. Hunden ska tydligen klippa vårfrisyr. Jag säger och det...


Kommentarer
Postat av: Josie

Jaa, se till och baka bullarna. Dock måste jag varna för att de verkligen sätter igång magen..hahaha. TOK-MKT fibrer!!!

2008-05-04 @ 21:51:45
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Petra

Hihi, tack gumman min. Du är underbar du med! Och ja, visst är de där katterna för underbara! Har länge velat skaffa en marble, får se om det blir av så småningom, om jag nånsin kommer vänja mig vid hår. Allt slags hår. Blä. Hoppas du har det super däruppåt landet, så hörs vi snart! Pussar i mängder

2008-05-05 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0