Det föll en stjärna

HÄÄÄJ! Vill ni ha uppdatering? JAAA, klart ni vill ha!
Ok, så här ligger det till.

Torsdagen och fredagen innebar hemmaplugg, ett möte och en liten shopping på stan med sköna brudar.


Vi i SMASK-kommitén hade team-building. Lekte lärakänna-lekar, lagade 3-rätters utan att få prata med varandra och såg 2008 års SMASKevent på dvd. Trevligt!

Fredagen fortsatte i Stureplans tecken. En "stekarfest" på Kåren anordnades och många gjorde sitt bästa för att smälta in. Kvällen får 3 toasters av 5 möjliga.
Kan hända att Anton gjorde mig en björntjänst men tanken var god och jag tycker så förbaskat mycket om "mina killar". Goa till tusen!

Schteeek!


Fräscha kvinnor!




Under lördagen försökte jag läsa Gruppsykologi men det gick sakta. På kvällen var Skalman, Totte och Fjäll här. Vi åt kex och spelade Alias.

Söndagen spenderades i Skellefteå, lekandes i Boda Borg. Jag blev positivt överraskad av stället. Bra design och lagom hög svårighetsgrad. Jag hade några riktigt roliga timmar! Kvällen vigdes åt psykologiboken och när jag läst färdigt mina sidor belönade jag mig med ett avsnitt av "Ensam mamma söker".


Det föll en stjärna på väg hem. Jag önskade.
Fast nu vet jag inte längre. Det är ju så förbannat segt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helloj, piteå verkar passa som handen i handsken för dig :) hoppas allt är bra! kram

2008-11-18 @ 21:13:07
URL: http://jollanblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0