Blivande företagare med fruset cykellås radiopratar.

Idag började Idéhusets "Starta-eget-kurs". Den går kvällar och helger fram till jul och innehåller allt mellan säljträning till bokslut. Jag kan nog gå på alla kurstillfällen men frågan är om jag hinner med skolan, SMASK och nöjen samtidigt? Jag testar så får jag se hur långt det håller. Har insett att man som blivande upplevelseproducent bör ha eget företag, åtminstonde för att kunna fakturera vid ev. utförda jobb. Jag har väl ingen specifik affärsplan än men det kommer nog. Det får bli mig själv som upplevelsekonsult tills vidare. Haha.

Jag och produktionsansvarige har även suttit några timmar i foajén och promotat SMASK och tagit emot beställningar av DVD:n från SMASK 2008. Oväntat många beställde både en och flera. Så otroligt roligt att gå på en musikhögskola, sköna och trevliga människor överallt!

Produktionsansvarig och Musik-och Tävlingsansvarig in action!



Sedan var det dags för en radiointervju. Mitt livs första måste det  varit. Kände tjejen lite grann som går Radio 1:an och hon ställde frågor om mitt programval och mitt ansvarsområde i SMASK bla. Det var klurigt att svara ibland när jag knappt vet svaren på frågorna själv. "-Varför tror du att årets julklapp är en upplevelse?"

Efter en radj på stan är jag hemma några timmar och landar. Sen ska jag iväg igen. 

Värt att  veta: Varje gång jag har låst och låst upp min cykel idag (ca. 6 gånger) har jag måsta hälla grönt te med mjölk ur min termos över låset för att få upp det.    
Det är kallt!   Även för en cykel.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

fan va duktiga ni är som går på kurs :) jag känner verkligen inte att tiden räcker till för det :/

2008-11-19 @ 22:42:47
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0