sNö

Två dagar i skolan denna vecka. En gråsten är mer färgrik och intressant än min psykologilärare. Det är synd för det hade kunnat bli en sådan bra kurs. Får se om vi tar upp det med program-koordinatorn.

Igårkväll lyssnade jag till fin musik på Kåren och åt den största chokladbollen jag sett. (Inte hela!!) Fjäll som jobbade i caféet rullade 2 bollar till mig och Skalman med en diameter på 1,5 dm. Galning, haha!

Sanna har åkt ifrån mig! Men hon har goda skäl. Dansbands-fanet no. 1 ska på Barbados och Magnus Carlssons enda återförening i Göteborg på lördag. En natt på tåget och hon är nu hemma i Lidköping. Sötisen ringde ikväll och sa att hon saknade oss och Piteå. Hur fasen ska det bli efter 3 år tillsammans då?

I eftermiddag hade jag UPAF-möte. Det roligaste hittills! Vi fick ut en hel del bra grejor också. Precis som ett möte ska vara. Hade lovat fika och bjöd på bullar och chokladbollar och blev mycket uppskattad! ;)

Är nyligen hemkommen från Fjäll. Vi samlades ett tio-tal från klassen hemma hos henne och gjorde varma mackor och pastasallad + julmust! Blev en film på det men jag var för okoncenterad för att hänga med i gangsta-rullen. Fick massage av Martin, tack, behövde den fysiska beröringen tror jag. Skalman pillade lite på armen samtidigt också, hehe, lyx. :)

Idag har jag inte riktigt fått tummen ur. Har läst lite och försökt få intervju med vd:n på Pite Havsbad. I morrn ska jag sitta hela em på skolan och förhoppningsvis få bättre pluggdisciplin där.

Det snöar. Min första snö i Piteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0