Hålja

Påhälsningen av pappa var uppskattad och det var skönt att träffa honom igen
Roligt att få visa upp "hemmet" också. :)

Vi har varit relativt produktiva men även slappat en del. Han har hjälpt mig med betongborrningen så nu har jag äntligen fått upp min hallspegel och fler krokar.

Snälla pappa tog med sig rätt många efterlängtade prylar. Allt från lingonsylt och potatis till galgar och symaskinen. Försäkringen tackar  jag så mycket för också! <3

Vi gjorde Piteå på lördagen, med bil och på cykel, en sväng på stan och en titt i skolan.
Vi har ätit gott. Alla mina kokos-bollar är slut!

Örat är bättre, inte ont längre, är bara irriterande halvdöv!
Dagen har ägnats åt läsning med ett litteraturseminarie på kvällskvisten. Det gick helt okej och grabbsen gillade mina chokladbollar. Avslutade kvällen med fika och Parlamentet hos Sanna.

Laddar inför en ny vecka med fullspäckat schema och det känns rikigt bra.
Jag är redo att köra hårt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0