Denna dagen, ett liv.

"Lill-lördan" har inneburit litteraturseminare på förmiddagen som var jäkligt segt pga. ineffektivitet med stort i. Jag var ganska less. Sedan har jag försökt komma igång med en rapport, går halvdant. Suck.

Har ringt och surrat med kära Louise i Östersund, det  var ett tag sedan. Lyckades höra nästan allt hon sa genom syskonbarn-skratten. Hon ville komma upp och hälsa på så det ska vi försöka jobba på. Tar ju sådan tid om man inte flyger bara.

Skulle precis lyxa till det och slå mig ner framför tv:n med ett avsnitt "Bonde Söker Fru" när ex:et Svensson ringer. Det kändes jobbigt i magen i början men han var på så bra humör att det blev roligt efter en stund. En timme gick och nu är tv-programmet slut men det gööör inget. Ska kolla avsnittet på internet sedan. Hehe. Toppnyheterna hemifrån handlade denna gång om diverse eldsvådor i Backe-området. Bland annat hade en bil brunnit upp. Mycket intressant.

Jag är Glen Gnu och som alla ser är det här "min" kärra. Ha en fortsatt schysst kväll!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men hallå, Glenn med två N är det väl? :O

Hihi.

Vi ses imorgon darling, sov så gott nu!

2008-10-23 @ 00:00:09
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: Marie

Förvisso men det passade inte in eftersom bilen vägrade att lägga till ett u. Eller jag vet inte?

/Glenn Gnuu

2008-10-23 @ 08:45:15
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0