Den fabulösa, otroligt efterlägtade, uppdateringen!

Hallå folkens!
2 skolveckor har passerat. Jag väntar fortfarande på min kurslitteratur så det har inte blivit så mycket läsande av än. Vi har haft 4 heldagar med förläsningar/lektioner. Vi läser två kurser paralellt i höst - Upplevelsekunskap och Upplevelseindustrins marknad. Det ska göras litteraturseminarier på böckerna, rapporter ska skrivas, muntliga föredrag ska hållas. Vi ska även köpa oss två upplevelser. Jag och Elisabeth från Luleå ska ut på hästridning nästa vecka som en av upplevelserna. Den andra har vi inte bestämt oss för än, kanske blir någon spa-behandling eller massage. Vi köper oss alltså upplevelser istället för böcker ibland. Finfint tycker jag ;)

Bilderna är från våran kursintroduktion i Upplevelsekunskap förra veckan. Hansi Gelter, vår programkordinator ("lärarabossen" för Upplevelseproduktionsutbildningen), tog med oss ut i Piteås skärgård. Underbart väder på förmiddagen, mindre behagligt under eftermiddagen. Fantastiksk mat hela dagen. Vi gjorde team-buildingsuppgifter, lagade maten, ordnade regnskydd m.m. Alla var delaktiga på något sätt.

Nio-tiden vid kajen.


Sanna och jag i en av tre båtar.




Mm, så gott det var. Kallrökt lax, tunnbröd och korvar. Allt lokalproducerat.
      

Hansi i blå jacka och gula byxor.
      

Mera fisk till middag. Supergott!


Inget dåligt väder med bra kläder. Veronica och jag.


Ändå rätt frusna och hungriga i väntan på maten.



En av världshistoriens roligaste bilder. Kristin är fashion!


På väg hem renom regnovädret. Stadspojkarna Martin och Anton ser lite frusna ut. ;)


Goa brudar håller humöret uppe! :)



En perfekt skoldag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad mysigt ni verkar ha det!!! Sånt får minsann inte vi göra... Ja, ring nån dag! Länge sen vi hördes ju!! Sköt om dig o ta det lugnt med festandet! :D Jag är lite nyfiken på vem den hemlige beundraren är med, som skickat blommor! Hihi! Puss

2008-09-14 @ 11:52:47
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad mysigt ni verkar ha det!!! Sånt får minsann inte vi göra... Ja, ring nån dag! Länge sen vi hördes ju!! Sköt om dig o ta det lugnt med festandet! :D Jag är lite nyfiken på vem den hemlige beundraren är med, som skickat blommor! Hihi! Puss

2008-09-14 @ 11:53:14
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad mysigt ni verkar ha det!!! Sånt får minsann inte vi göra... Ja, ring nån dag! Länge sen vi hördes ju!! Sköt om dig o ta det lugnt med festandet! :D Jag är lite nyfiken på vem den hemlige beundraren är med, som skickat blommor! Hihi! Puss

2008-09-14 @ 11:53:16
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad mysigt ni verkar ha det!!! Sånt får minsann inte vi göra... Ja, ring nån dag! Länge sen vi hördes ju!! Sköt om dig o ta det lugnt med festandet! :D Jag är lite nyfiken på vem den hemlige beundraren är med, som skickat blommor! Hihi! Puss

2008-09-14 @ 11:53:18
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Karro

Åh, vad skoj du har det!! Jag skulle göra vad som helst för tunbrödet o kallrökta laxen, fy fasiken vad gott! Puss och kram

2008-09-14 @ 13:15:51
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0