God natt

Nu stänger jag boken för ikväll.
Har lovat mig själv att sova innan min nya standardtid - 01:00, piiip.
Jag tror att 3 effektiva läsartimmar i morgon förmiddag gör susen.



Ikväll har jag pratat med Monica och grattat. Ringde även till pappa Hans och pratade av mig och kom med några förslag på datum när det skulle passa med ett Pite-besök. Jag och Fjäll har kommit på att våra fäder antagligen skulle bli bra polare. Dom verkar lika. Båda gillar Linda Bengtzing i alla fall och har rätt lika döttrar också. På tal om Bengtzing. Magnus uttryckte härom dagen att han helt klart skulle välja mig framför henne. Det tycker jag var fint sagt!
Det kändes som det kom från hjärtat faktiskt. He he.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men ojdå, det är verkligen ingen dålig komplimang! :D Hur kom ni övr huvud taget in på nåt sånt? ;)

Mja, informera mig om när din papi kommer upp så styr vi upp en liten blinddejt för dem, höhö! :D Sov gott nu, jag ger också upp!

PS. Fräscha post-its! :)

2008-09-30 @ 00:07:35
URL: http://www.nogg.se/forvirrad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0