Hemma hos mig

Nu är det kväller och jag sitter och ska skriva färdigt ett PM (någon slags sammanfattning av vad man har lärt sig) för föra veckans föreläsningar. Bättre sent än aldrig. Det är ett måtto som är grymt överskattat. Suck. Jag motiverar mig med te och en chokladmuffin.

Sedan är det hopp i säng! Som tur är har min seminariegrupp skjutit på våran litteraturträff till tisdag. Vet inte hur jag skulle lyckats läsa färdig annars. Det stora problemet är väl att boken är på engelska och som en sammanfattning av min utbildning - flummig! Någonstans i frustartionen känner jag dock ett glödande intresse och nyfikenhet.

"Events Design and Experience", du får bli min bibel kommande vecka.

Hemma hos mig.



(Det ser lite rörigt ut i bakgrunden men jag har ingenstans att hänga tvätten än så varenda befintlig skåplucka får agera torkställning tills vidare)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det ser mysigt ut du! :) Och du är så DUKTIG som läser.. jag har verkligen inte fått ett dugg gjort idag. Men imorrn är det ny vecka, nya tag!

Jag vete tusan vad som for i mig, men är mycket glad att jag gick hemåt så jag slapp stå på dansgolvet i tårar, hehe.

2008-09-21 @ 22:39:17
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: Petra

Hej babe! Du har ju fått det riktigt mysigt därhemma. Så kul att läsa om dina bravader, men ta det lilla lugna med hästarna..! Ta hand om dig så länge! Pussar och Kramar och massa gos

2008-09-23 @ 17:00:59
Postat av: hanna

får jag det? va go du är :)

nog för att jag inte tror att han skulle klara sig en helg till utan mig, han skulle nog komma hit oavsett. men man vet ju aldrig, men då har jag ju världens finaste gnu här på hemmaplan. älskade du! (haha, det rimmade ju t.o.m ;) puss

2008-09-24 @ 00:46:58
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0