Mil efter mil, utan bil...

I söndags blev det en sväng till Back City igen.
Troligen 10:e gången sedan jag flyttade hit, haha.
Back City eller "Backen" som dom världsvana säger är ett område med affärer i stil med Jysk, ÖB och Dollar Store. Me like! ;D

Är just hemkommen från stan där jag och Sanna "storhandlat" mat. Det går nämligen inte att handla så väldigt mycket utan bil. Fast det gör vi ändå. Om och om igen. Jag har blivit en mästare på att lasta cykleln till max!

Så här såg det i alla fall ut i söndags när vi shoppat färdigt på Back City och skulle bege oss hem igen, upp för alla backarna. Jag hade ju hittat en hylla på Jysk för en bra penning. Då är det bara att gilla läget och agera packåsna.


Kommentarer
Postat av: cicci

men vännen... när du ska köpa sådana där stora saker.. då får du ju faktiskt ringa så får du låna bil...!!!

2008-09-17 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0