"..to the left to the left.."

Fan vad jobbigt jag tycker det är med förhållanden som spricker. Det är verkligen inte mig grej. Om det nu i och för sig finns någon som gillar det? :P Att jag är en av världens mest sentimentala människor gör inte saken lättare. Nä, nu får det vara nog. Nästa gång jag skaffar kille och låter mig bli kär då tror jag ta mig tusan att jag gifter mig! Och skulle det sedan någon gång börja knaka så blir det äktenskapsrådgivning. Nu är det inriktning och fokusering på Marie, jag själv och mig som gäller.


Kommentarer
Postat av: Hans jiiii

hej. jadu marie:-) det är inte lätt alltid:-P kram kram

2008-09-28 @ 22:18:01
Postat av: Veronica

Jag håller mää. Kan vi inte bara se till att hitta männen i våra liv, gifta oss i Pitekyrkan nästa år och skaffa parhus med fin trädgård (och morotsland!?

2008-09-28 @ 23:15:35
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: Josse

Men hm, nu hänger jag inte riktigt med tror jag? :D

2008-09-28 @ 23:26:23
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: hans jii

det går väl aldrig att hänga med riktigt vad ni kvinnor menar eller vad som rör sig inne i era huvuden:-P?? men veronica å maries tankar nu verkar väldigt vettiga..

2008-09-29 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0