Kvällsbekännelser

Hej hej!
Nu är det fika-tajm. Te och mackor, mm! ;)

Nyss hemkommen från Kåren. Jag var hem en sväng i eftermiddag och vände. Vid fyra gick jag på ett möte som Pite Energi hade. Dom firar 100 år nästa år och det finns möjlighet att medverka i ett antal skarpa projekt. Vore kul att sätta igång och öva och skaffa mig eeeerafarenheeter :) Mötet var intressant, i alla fall över förväntan. Frågan är bara om lilla jag har något att bidra med?

Sedan orkade vi inte cykla hem igen eftersom det ändå skulle bli jazz/blues-spelning på Kårhuset lite senare. Så jag och några av brudsen hade med oss smaskig paj och när baren öppnade köpte vi oss ett glas vin och myste "utav bara klå-ån" . Det fylldes på med folk framåt 20 och sedan satte bandet igång. Det var ett härligt gung, Mikael Fall heter låtskrivaren och sångaren, duktig kille,  musik 4:e året eller något sånt, jag håller inte koll. Bandet med trumpeter, piano, kontrabas och gud vet allt jobbade på bra!

Min klass är helt fantastisk. Det spelar ingen roll vad det gäller, fest, filmkväll eller föreläsningar, vi är alltid där, ger gärnet med en positiv attityd och sammanhållning.

Jag älskar mitt liv just nu. Och det är inte bara för att 2 glas vin slunkit ner, jag tänkte precis samma sak idag under 3-timmarsföreläsningen.

:)


Här är vi som var med första dagen. Nu har det tillkommit några, totalt 28 tror jag. Dom här korten får vi dras med i 3 år.
"-Upp, upplevelse, upplevelseproducenter!"

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha men tooooka, lägger du upp cpbilderna :P Hehe. Men jag håller med, klassen är grym och livet är fiiint.

Bara att passa på & njuta!! :) Syns imorrn Söt-Glenn.

2008-09-16 @ 23:31:04
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: Hans

killarna trivs tror jag;-)

2008-09-17 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0