Min bibel?

Nej, skulle inte tro det. Jag tycker den är ganska dålig faktiskt.
Men det beror nog mycket på att jag är en upplevelse-gröngöling
som har svårt med fackspråk på engelska.

Events Design and Experience, Graham Berridge.

"Drawing together the relationship between event design and
the experience of consumers and participants, this book explores
and analyses the event experience of the individual and how this
can be controlled by design. It also includes many chapter
summaries, review exercises and topics for discussion to
consolidate understanding."
 
Bla, bla.

Jag har seminarie ikväll med grabbarna på de första 3 kapitlen. Woho! Eller?
Läsa, läsa, läsa.

Kommentarer
Postat av: hanna

men marie, gillar du inte boken? jag fullkomligt älskar den, hur långt har du kommit? tycker den blir bättre och bättre för varje kapitel iaf :D

2008-09-26 @ 01:34:47
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0