Mötet i Götet och en värmlandsromans

Under min ledighet fick jag ett par dagar med fina Petra i Göteborg. Solen och värmen återvände och vi åt gott på palestinsk restaurang , kollade in nattlivet och övade hjärnan med pyramidbyggen på innergårdens gräsmatta.

På en filt i solen trivs jag bäst.


Petra i härliga lägenheten.


En vecka i Karlstad med Johan, mitt tvilling-öga, innehöll närhet, skratt och möten med många nya människor.

Under vistelser i Arvika fick jag stifta bekantskap med denna lilla prick.
Denna gång i Johans badbyxor.



Ragge, jag och Joel väntar tålmodigt (?) utanför en provhytt.


Vacker katt gjorde inte vacker tass.


Sensommarbad utanför Arvika. Mitt första bad för säsongen.



Så konstigt det blev!


Små grisarna, små grisarna är lustiga att se!


Jag och Mr Adermalm.


Semestersol.

Kommentarer
Postat av: Fjäll

Men sötnosarna då, blir alldeles glad i hjärtat av att se er två! :)

2009-08-21 @ 23:04:11
Postat av: Kristin

Åh vad ni ser lyckliga ut! Snart ses vi igen, och det ska bli sjukt kul!! Kramar

2009-08-22 @ 08:22:18
URL: http://kungskobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0