Ge mig jullov, pronto!

Jag känner mig väldigt tillfreds med att jullovet närmar sig. Kommer inte precis vara ledig men några dagar utan måsten kommer att sitta fint!

Vill vara ute och gå och lyssna på musik. Vill vakna utvilad klockan halv nio på morgnarna -den perfekta tiden. Vill inte sätta maten i halsen av stresssväljning. Vill ligga i soffan och titta på en hel film. Vill sitta på farmors soffa och äta kakor och känna att det faktiskt inte finns mer att göra än just det.

Idag fick jag en lång kram av Elisabeth. Det ordnar sig sa hon. Känn kärleken! Sen skrattade vi en massa och värken i bröstet och magen släppte efter en stund.

Vi har slitit idag! Länge. För i morgon är det julkonsert. Den är snart slutsåld. 500 platser kommer att fyllas. Det är coolt men jag känner mig rätt likgiltig just nu. Få det överstökat och sedan hem till Backe.


Jag hittade ett par skor när jag var och handlade julklappar i söndags.
Jag vill ha dem. Men dem kostar pengar.

(Bilden i bloggen har ingenting med inlägget att göra.
Jag tror inte att jag har sådär grova vrister heller..)




Kommentarer
Postat av: roots..





BELLABELLA kom hem snälla......................

2009-12-17 @ 20:38:09
Postat av: roots..

BELLABELLA kom hem snälla..........................

2009-12-17 @ 22:17:45
Postat av: bolibompa..

engångäingengång..

2009-12-17 @ 22:23:10
Postat av: Marie svarar:

Jaja. Jag är på väg! :)

2009-12-17 @ 23:40:48
Postat av: Henka

Det där var väl inte stora vrister. Jag ser ut så där också. Men inte runt vristen.

2009-12-23 @ 10:39:22
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Marie svarar:

Hahaha!

2009-12-26 @ 03:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0