Jag hade EN banan kvar!

Det har varit en intensiv dag! Julkonsert på förmidagen och SMASK fram till kvällningen.

Har även åtagit mig att underhålla "ett gäng kineser" i morgon. Jag vet inte hur jag lyckades! Det började med att jag som projektledare blev ombedd att på några minuter, berätta lite kort om SMASK för några kineser på besök. Jag kände väl någon stans att det var min skyldighet eller mitt ansvar. Det slutade med att jag ska representera hela programet upplevelseproduktion och tala inför rektorn och musikansvarige på denna kinesiska skola som gör något sorts studebesök hos oss. Det är i morgon alltså. Fint med framförhållningen! Jaja, TV-vagn 1 är bokad för en liten filmvisning och Elisabeth har hjälpt mig med min svengelska. Det får bära eller brista.

Jag hade en banan kvar. På den gjorde jag den godaste smoothien världen sett maken till! Satte in den i frysen en stund så att den skulle frysa på sig lite och bli sådär glassliknande god. När jag längtat en stund rycker jag upp frysboxdörren lite för hårt och...

...min favoritsmoothie gick i golvet tillsammans med mitt favoritglas som jag fått av min favorit-Louise.

Jag tröståt några lussebullar istället. Sorgen.


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj va de är kul att följa din blogg de händer så mycke hela tiden.KRAM

2009-12-09 @ 17:42:33
Postat av: Henka

Så synd på en sån fin smoothie. Jag ser att det ligger kvalité bakom.

2009-12-10 @ 11:45:07
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Marie svarar:

Det låg mycket kärlek bakom i den smoothien vill jag lova. Det kommer att dröja innan jag öppnar mitt hjärta igen för en ny.



Kul att du finner min blogg underhållande faster!

2009-12-10 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0