Mera julkonsert, festligheter och verbalt slagsmål på Lindex.

Det här är våran julkonsert! Det börjar dra ihop sig för på onsdag smäller det och dessa två dagar innan kommer att vara fyllda till bredden med förberedelser.

Affischen!


Marknadsförde julkonserten nere i Gallerian i fredags med
både glögg och brasskvartett.



På kvällen blev det paarty paarty! Anton och Fjäll in action!


Obligatoriskt pose-kort på handikapptoan på Kåren.


Lördagen blev lugnare. Elisabeth och jag pluggade så smått.
På kvällen var jag ensam hemma och det var skönt!
Såg filmen Vid din sida och lipade massor.

Idag har jag lyckats få mig några timmar nere på stan för att dämpa julklappsångesten.
Det gick över förväntan då i stort sett alla affärer i Piteå var öppna denna söndag.
Jag fick även fightas över en rea-kofta på Lindex med en dryg tant. Den var inte speciell men jag blev så irriterad att jag var tvungen att vinna. Jag hade den först! Faktiskt.

Eftermiddagen ägnades åt att försöka skapa 1000 kolor som skulle ligga i 500 goodiebags till den omtalade julkonserten. Vi gav upp efter inte helt oväntat dåligt resultat. Vi har större saker att lösa tycker väl jag.

För två timmar sedan var jag på väg i säng. Istället blev det ett Skype-samtal från USA vilket nu resulterar i en kort 5-timmarsnatt. Men så värt. Johan kan konsten att peppa mig. Stolt som en tupp tyckte jag att han sa också.

I morrn ska jag ha sista SMASK-mötet innan jul och det känns som att jag vill återta kontrollen där. Kan ha försummat det projektet i det senaste. Jag ska även ha min Lindex-kofta på mig.

Har även skitmycket kvar på juridikuppgiften! Suck. Blir nog inte hemresa fören fredag.

God natt. Jag är hungrig igen.

Kommentarer
Postat av: faster

2009-12-14 @ 10:16:58
Postat av: faster igen

Tack för videon med Roddan han är fortfarande still going strong. KRAM

2009-12-14 @ 12:24:04
Postat av: Fjäll

Heja koftan! Jag skulle nog också behöva avreagera mig på dryga tanter.. får bli ett varv på stan imorrn :) Ni är duktiga duktiga duktiga, man får se det här som sista varvet i skidspåret, snart är det lov och vila! Whiii! :) Pusskram

2009-12-14 @ 22:44:53
URL: http://fjallsfunderingar.blogg.se/
Postat av: santa claus..

welcome home for christmas..

2009-12-15 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0