Snurr i bollen

Detta är en tråkblogg för tillfället. Ursäka mig. Jag har mycket att göra! Mina vänner säger att dom är oroliga över mig men jag tror att det kommer att gå bra. Några veckor till med dagligt kaos i varierande mängd men sedan borde det bli bättre.

Jag har tackat ja till att ingå i ett "Igloo-projekt" under vårvintern. Mer info kommer.
Det går mycket tid till SMASK(sveriges musikakademikers musik kåntest).
Jag har skaffat årskort på Korpen. Det ska alltså tränas också.
Större delen av nästa vecka kommer att gå åt till produktionen av delfinalen av Melodifestivalen i Skellefteå.
Jag har börjat en buggkurs. Haha. Det var lite nu eller aldrig.
I morgon har föreningen jag sitter med i, UPAF, en medlemsfest. Idag har det handlats och morgon ska det lagas mat till 20 pers.

Jo, just det. Jag studerar på heltid också.

Egentligen gör jag inte så himla mycket tycker jag själv. Jag har mest mycket att hålla i huvudet. Det är inte meningen att skryta/gnälla/tjata. Jag gillar det jag gör! Har ursäktat mitt nuvarande forcerade uppträdande för Sanna i eftermiddag men jag vet att hon förstår. Hon kom med 3 cd-skivor nyss som jag ska plugga till. Sötaste vän.

Nu blir det läsa i sängen.




En bild från Nolle-P i augusti. Det är länge sedan nu.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, känns det inte som en evighet!? Så mycket erfarenhet senare.. hur ska det kännas om två eller tre år liksom? :) Blev det ingen afropower för dig heller? Du är duktig, kom ihåg det!

2009-02-03 @ 19:00:07
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: hanna

marie, jag tycker du är så jävla grym som engagerar dig i så mycke och samtidigt håller en hög nivå. visst kan det brista ut i jobbiga känslor ibland men det är sånt som händer. jag förstår inte var du får all tid ifrån, jag tycker knappt min tid räcker till plugg och träning. men jag beundrar dig, du är en pärla :-*

2009-02-03 @ 23:01:21
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: hanna

jag har ju slarvat bort hennes nummer, hur som haver så mailade hon mig imorse och jag är anmäld. puuh! ikväll ska vi ha skoj, eller hur glennan? :)

2009-02-04 @ 08:37:05
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej söööötmarie:) Du har en utmaning i min blogg:) Kraam

2009-02-05 @ 12:39:44
URL: http://nusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0