Frivilligt inbrott och S T R E S S

I tre sekunder trodde jag att jag haft inbrott i min lägenhet. Kaos i köket när jag kom hem.
Grejer över hela bordet och golvet! Panik! Sedan gick ljuset upp.
Aaaaah, det var idag dom skulle hämta skåpluckorna för ommålning.

Min lägenhet är inte vacker nu. Har hämtat upp en bananlåda och öst i alla prylar i till vidare. Det gör inte saken bättre att jag är sjukt stressad över att hinna allt till födelsedagsfesten i eftermiddag. (och därför sätter jag mig helt logiskt och bloggar??!) 50 pers beräknas dyka upp på knytkalaset till att börja med. Jag ska göra några tacopajer, pynta lokalen färdig och sedan ta tag i mig själv vilket kan ta sin tid. Fan. Jag skulle ju sola också! Gaaaah! Elisabeth kommer och sover över, borde damsuga också då. Borde sluta blogga alltså. Borde plugga! Borde kanske lägga mig under täcket och kliva upp i morgon. BORDE!

Kommentarer
Postat av: Backolo

Marie!!!! du får bara inte stressa - du är för värdefull för det, de är inte bra för hälsan häll..

2009-01-23 @ 15:42:33
Postat av: Betsy

Hur gör man när man DAMsuger?

2009-01-24 @ 20:48:44
Postat av: faster ö

Heja Marie, håll igång. Kram

2009-01-25 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0