Kalaset

Jag och 3 tjejer till smällde ihop en gemensam födelsedagsfest i helgen. Vi hyrde Kvarters-lokalen, en musikanläggning från skolan och pimpade till hela stället så gott vi kunde. Det blev en jättetrevlig kväll med mycket tok och folk. Här kommer bevismaterial.

VIP:inbjudningar skickades ut.



Folket anländer.


Vi försökte gestalta temat Snö & Is så gott vi kunde med dekorationer.


Födelsedagssång.


Anton satt vid mitt bord.


Det gjorde även vackra Ellen.


Fler bordsgrannar. Ellen, Martin och Johan.


Stiliga killar.


Vi födelsedagsbarn. Piff, Fjäll, jag Glenn och Sara.


Kvällen fortsatte med karaoke.


Sanna och jag drar av en schlager.


Dansgolvet.



 Tack för roliga presenter, god mat och fantastiskt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser ut som en mycket lyckad födelsedagsfest :)

2009-01-27 @ 18:03:01
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gillar ditt val av outfit!

2009-01-29 @ 21:21:01
Postat av: Marie

Ja, det blev lyckat! :)



Tack för ditt stöd kusin! <3

2009-01-29 @ 22:58:48
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0