Vad skådar mitt norra?!

Fredag kväll och jag har avverkat ännu en dag på Telemarks kanal. I morgon går båten ända upp till Dalen där vi övernattar och har tv-mys i barracken på campingen. Härom dagen slog jag och Beate säljrekord för sommaren. 38 norska laxar. Så hårt har jag nog aldrig jobbat förr! Matrosen fick agera diskare och vattnet på båten tog slut. Galen dag. Sanna saknas fortfarande. Hon är inte lätt att hålla reda på men beräknas återvända under söndagen och befann sig senast i Bergen på The bus of shame.

Jag kryper upp i sängen och vad ser jag? Något svart och blänkande rör sig misstänkt snabbt över golvet med alldeles för många ben för min smak. Tvi vale!

Mitt finger och den där.

Kommentarer
Postat av: Josse

Fy fan! Jo, jag hade planerat det, men bröllopet blev inställt. Tråkigt. Hoppas allt är bra i Norge! Ska du jobba länge till? Puss

2009-07-31 @ 23:16:35
URL: http://ww.lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: faster Ö-bro

Hej Marre. Usch vicken otäcking du har fått in. Hoppas allt bra med dig efter Pite vistelsen. På tisda blir det Mallis. Kram

2009-08-01 @ 19:59:32
Postat av: Josse

Ja, visst är glasögonen grymma! Det hände lite saker i familjen, du får höra med Tove! :) Nu har jag bara 2 arbetsveckor kvar, känns så sjukt skööööönt! Har fan aldrig jobbat eller varit så här blek någonsin... Haha! Illa. Sov sött! Puss

2009-08-02 @ 22:06:19
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0