Göteborg och hål i luftmadrassen.

Efter en slitsam vecka på båten har jag och Sanna ledigt. Vi tog oss till Sverige igår via buss, taxi och färja. Jag stannade i Göteborg för att hälsa på Petra som är en Bryntesson från Rossön, medan Sanna fortsatte hem till Lidköping. Vi hade en mysig kväll med en massa prat och mat. Trött som en gnu somnade jag sedan sött men vaknade upp på golvet i morse. Orsak fastslagen: hål i luftmadrassen! Om några timmar ska jag möta Sanna i Trollhättan för att agera plåster vid hennes återträff med gymnasieklassen.

To be continued.

Sanna & jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAX GÖR GOTT :)

hoppas ni har en fin midsommar brudar!!

puss!

2009-06-17 @ 00:38:39
Postat av: cicci

jag som skrev förra :)

2009-06-17 @ 00:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0