Jobbilder från den ljusa sidan

Detta är min arbetsplats. Slitsam, svettig och trång och alldeles, alldeless underbar. Vi har det svettig på båten nu. Supervärmen och solen gör utan luftkonditionering atmosfären under däck ganska så plågsam. Idag var jag så trött och grinig efter den sedvanliga 11 timmarsdagen. De extra toaletterna och duscharna som skulle städas då gjorde inte humöret bättre. Annars är livet rätt najs som ni ser...

Kanalbåten Victoria anländer till en av slussarna.


Vi går upp till Dalen


Mata svanbebisar ingår inte i arbetsuppgifterna. Det är en förmån.


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken fin båt.. förstår att ni får slita som bara den och extra jobbigt när det är såååå varmt!



Kul att du snart kommer hem Marre!! Jag hoppas ha dig som lite sällskap ;)



PussPuss

2009-06-27 @ 21:31:19
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Skalman

Gud vad mysigt det ser ut att vara, men jag förstår att det är varmt. Värmeböljan har letat sig till Hälsingalnds skogar med :) Saknar er girls! Puss och kram!

2009-06-29 @ 19:51:38
Postat av: jennifer

händer det något roligt idag?

2009-07-01 @ 10:54:16
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gud vad vackert!! Ni är grymma som orkar kämpa i den värmen.. hoppas ni orkar ha lite roligt ockå :) Svar på Sannas kommentar: Det är ett jobb på Finnerödja! Jag ska åka runt i olika butiker och dema deras nya drycker, ungefär som jag jobbat med retailhouse i vår.. ev kan det bli lite kontorsjobb också, vi får se. :) Puss och kram till er!!

2009-07-01 @ 19:12:00
URL: http://www.nogg.se/forvirrad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0