Eko i bloggen men fullt ös på SMASK-repen !

Så här ligger det till. Produktionsveckan för SMASK startade i söndags med att vi lade ut mattor nere på Norrmalmia. Sedan har allting stegrats och idag tillbringade jag 2:a heldagen där nere. Det är jobbigt, stressigt och fantastiskt otroligt jätteroligt! Jag har haft möte med artisterna, byggt parkett och lyssnat till kalasbra SMASK-musik m.m.

Det är en häftig produktion med kring 200 medarbetare. Jag förundras över proffessionaliteten i ljud, ljus, den levande orkestern, tv, radio... Det är så många kunniga studenter med! Riktigt grym produktion!

Det känns rätt tungt att någon "rolig" typ har låst min cykel (tryck ihop den där spärren genom ekrarna) och jag är osäker på om jag ens hittat rätt nyckel att öppna med. Jag fick hur som helst lämna cyckeln nere på stan nu när jag skulle hem och får fint lov att gå ner i morgon bitti till produktionsmötet. Det vankas repetitioner hela för- och eftermiddagen. På kvällen kör vi sedan genrepet.

KÖP SMASK-BILJETTER på turistbyrån! :D Efterfest på Statt ingår!

Nu är det gäsp och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0