Trött deg-arkitekt talar ut

Gårdagskvällen blev lyckad! Trevlig middag först och roligt dansigt på Kåren sen.

Utanför Piteå, i Öjebyn, hölls en gammeldags julmarknad idag. Åkte dit med Kristin, Skalman och Fjäll. Skratt, hästklappning och mysig stämmning erbjöds. 

Brudarna. Borde ha blixt på nästa mobil.



Resten av dagen har jag varit hemma för mig själv och pysslat. Har satt igång årets pepparkakshusbygge. Förra årets gick sönder under ihopfogningen vilket resulterade i en smärre frustartionsurladdning med knytnäven igenom resterna. Hoppas att det går bättre i år! Jag gav upp för dagen när jag råkade hacka mig själv i handen med en kniv. Inget hus utan blod, svett och tårar. To be continued.

Första etappen avklarad.


Ögonen faller igen på mig. God natt.

Kommentarer
Postat av: Pia Olofsson

Dina fantastiska kreationer av p-hus är nog inspirerat av mig...du var nog bara 2 år när jag gjorde vårt första p-hus med tomtar och lysen som stog i öppna spisen. Men du är helt säker en mästare på detta (som allt annat) puss

2009-11-22 @ 23:03:27
Postat av: Pia Olofsson

Det var ju i Öjebyn jag hamnade när jag åkte i villa när jag skulle hem till dig. Och minns din mors varning...det är varmt och kan göra ont när man gör p-hus...är det inte kniven så kan det vara det varma sockret

2009-11-22 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0