Det bor en häst i min trappuppgång.

Har satt i mig nästan hela portionen av den konstigaste middagen jag någonsin ätit. Jag ser mig själv som en god kock nästan alltid men detta törs jag nästan inte erkänna att jag var skaparen till! Utgångsläget för att en sådan här maträtt ska uppstå är matrester i kylen och tankspriddhet.



Recept på en äcklig sallad

- en hög makaroner och risnudlar
- ett kokt ägg
- en bullens pilsnerkorv
- några skivor Euroshopper-kalkon
- ärtor och majs
- en tomat
- en omogen avokado

Allt ska vara kallt och blött.

Pröva att piffa till det med lite pesto. Fungerar inte det så ta på en dutt Sweet Chili sås också.
Blir det inte bättre, kläm ut en klick ketchup.

Varsågod och smaka igen och känn hur otroligt ogott detta var!



För övrigt så bor det en häst i min trappuppgång. Alternativt en mäniska med träskor som kan konsten att galoppera. Det spelar ingen roll om hästen/människan är på väg upp eller ner för trappen. Morgon eller kväll. Det klapprar alltid lika snabbt och hårt. Jag stör mig nästan inte alls utan finner det mest fascinerande.




Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHHAA! Varför är det ingen som kommenterar? Det var ju asroligt ju!!

Postat av: Goop..

de där ä väl ingen häst?? de ä en dromedar.. ;#

2009-10-16 @ 15:08:51
Postat av: Günther

Haber das eine moose in da thrapp? Ich liebe mooser!

2009-10-18 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0