Nu börjar spektaklet igen. Underbart.

Efter ett tags fix och trix har jag äntligen bokat konsertlokal för S M A S K  2010!  Nu är bara frågan vart min kommitté är? Min styrgrupp? Har suttit i skolans foajé idag och promotat. Är inte helt hundra på min marknadsföringsstrategi. Det är inte nytänkande att sitta i fojén och spela gamla SMASK-låtar precis men nu hade jag inte mer av min själ att sälja idag. Hyrde i alla fall en TV på vilken riksSMASK 2008 rullade, pimpad med glada ballonger. Huvudsaken att uppmärksamheten väcktes något.

Är hemkommen från ett coreboll-pass nere på Korpen. Mag- och ryggträning alltså. Jag känner dock lika mycket i stjääärrrrten.

Nu bli det kvällspluggning.

2009års SMASKvinnare Osynk.
Min första SMASKproduktion. More to come!


Kommentarer
Postat av: Andreas Rönngren

..alltid en början! Dumt att ändra på ett vinnande vinnande koncept. Kör (lagomt) hårt! :)

2009-10-01 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0