Och efter sig lämnade han en kaksmet.

Är alltså tillbaka i Piteå efter jobbsommaren i Norge. Resan upp blev ett riktigt tågmarathon med 28 timmar fördelat på tre tåg och en buss men med bra sällskap var det inga större problem. Det ska tilläggas att vi sov en stor del av resan eftersom vi var ute sista kvällen och aldrig gick och lade utan sjöng karaoke tills taxin hämtade oss halv fyra på morgonen!

Det är skönt att vara tillbaka men fruktansvärt tomt efter Johan som har flugit iväg till USA på obestämd tid. Han har dock lämnat små spår efter sig. Bland annat en smet till hans specialkaka som jag hittade i frysen.

Helgen innefattade Kick-off-fest, slappning, Elisabeth-mys och blåbärsplockning. Skolan har dragit igång, i alla fall en av kurserna, och jag bli stundtals inspirerad och stundtals förvirrad. Nu måste jag komma på något bra snart!

Det spelas in en film här i Piteå nu. En ungdomsfilm. I anknytning till den finns ett projekt "I filmens fotspår" som jag är med i. Vet inte än helt hur och vad det blir av detta men mötet med projektledaren i förrgår gick bra och det känns kul.

Jag känner mig så flytande, seg och får ingenting gjort. Det är dags att ta tag i saker.

Bye bye banana boy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0