Klappat och klart?

Nu kanske tomten har slagit in alla mina julklappar redan.
Alla ja, för jag har varit riktigt snäll i år!
Men om han nu skulle behöva lite inspiration så kan han läsa det här blogginlägget.

Pysselböcker och söta bakböcker är roligt att få.
Gulligt förkläde är användbart.
Stickad halsduk i tubform - orange, grå eller grön.
Blågrå klänning med dragkedjor från Åhléns i strl. S har jag provat.
Svarta skinnhandskar är ju en klassisk julklapp...
En godisskål med lock, i gammeldags stil önskar jag att jag hade.
Rörstrand och Höganäs-porslin i alla dess former och färger gillar jag mycket!
Strumpor går alltid hem!
Coola gamla trälådor har jag en förkärlek till.
Är det fortfarande plats i säcken tomten, stoppa ner en kristallkrona också.




Sedan har jag även önskat mig en ajfåån och vantar av pappa.

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaa

Tänk att jag har köpt en av de där julklapparna till dig utan att ja visste att du ville ha en sån.. snacka om skicklighet brullan mohhhhaaamohhaaa...OBS det var inte meningen att avslöja något ;)

2010-12-14 @ 18:11:55
Postat av: Marie svarar

Då har du säkert köpt en godisskål, min favvo-Lina! Hoppas jag hittar nått bra till dig också! Ses nästa vecka <3

2010-12-14 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0