Elfte i första tjugohundratio.

Avslutar kursen i projektledning om ett par dagar men läser i det sista, eftersom jag inte gjort det innan, en väldigt intressant bok! Här träffade den mig rätt i projektledarhjärtat:

"Uppföljning innebär att vi kartlägger hur mycket vi åstadkommit tillsammans, istället för att i första hand kontrollera vad var och en har gjort."


Så sant och så svårt. Härligt är det i alla fall.
Bara att öva på det under mina SMASK-möten!

Jag vill vara en bra projektledare!





En västergötländska, behind the scenes, at Ica Kvantum idag.




JAHA! Här försvann en väldig massa text och nu orkar jag inte skriva det igen. Förbannat! Milt uttryckt! Teknikskit hit och dit!

Lägger in det här istället för det passar utmärkt just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0