Garn och baseballs

Sista redovisningen för ett tag framöver är avklarad. Skrev klart PM:et också i eftermiddag så det var skönt. Sedan har jag hängt hos Sklaman, ätit kalasgod cheesecake och spelat sällskapsspel som resulterade i att min näsa blev målad brun, Kristin dansade tango och Veronica gick en slags baklänges-barfota-gång. Mycket trevligt! Har även påbörjat ett litet stickprojekt.

Gissa vad det blir...



Har hittat musiken till min förfest på fredag! Fick nys om dem av vännerna ikväll. Ett rock'n roll-coverband från Berlin. Danssugen som attan är jag nu!

The Baseballs. Solklart!


Kommentarer
Postat av: Little Steven..

Schyssta låtar - i grow up with them.. (:-))

2010-01-14 @ 22:31:07
Postat av: Marie svarar:

Haha. Nja du pappsen. Det är ju låtar från mestadels 2000-talet som dessa grabbar gör covers på. Men jag förstod att du skulle gillat! :)

2010-01-15 @ 09:41:09
Postat av: faster M

Va stickar du? Kul me dansen, gnosa på. Kram

2010-01-15 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0