Resumé

I morgon är det dags för mig att bege mid mot Piteå igen.
Mina 20 lediga dagar har varit energiladdande. I alla fall de flesta.
Jag har kanske inte gjort så väldigt mycket under tiden.
En Thailandsresa borde jag ju ha klämt in känner jag nu, men jag kom på det lite för sent.

Istället har jag:

varit i Strömsund x flera, Östersund och Sundsvall.
pluggat juridik på Nyårsafton.
försökt dricka Minttu igen (huvva!).
fått min sminkväska inkl. smink uppätet av en hund.
varit på mitt livs första dejt.
kört i diket med en spark.
druckit 200kronorsvin. (mm!)
ätit kakor och godis till en vikt av uppskattningsvis 20 kg.
gjort sit-ups framför tvn för att hålla värmen.
blivit åksjuk. (huvva!)
druckit öl och ätit brända popcorn, ensam framför ett dansbandsprogram.
blivit nerstänkt i ansiktet med örontvätt av en skabbkatt.
gjort världens godaste bechamelsås. (mm!)
slängt ut en julgran kl. 3 på natten.


Det är ju också rätt bra jobbat.
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du glömde skriva att du blivit gråhårig.

Postat av: Marie svarar:

Nä det har jag väl inte blivit!? Haha. Rynkig!

2010-01-07 @ 18:46:34
Postat av: Marie svarar igen:

Men jaaaahaaa. Trögboll! Nu går jag och handlar puss hej

2010-01-07 @ 18:47:41
Postat av: Anonym

dejt?!?!??!?! What! Vad har jag missat?? :D

2010-01-08 @ 21:28:36
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Marie svarar:

Hahaha! Snickarn insisterade på en fika i Strömsund. Man får inte vara tråkig ju. :P

2010-01-09 @ 09:50:03
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad synd att vi missade varann så mycket på juldagen! Hade du roligt? Kram

2010-01-09 @ 15:17:09
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0