Tror att det är söndag.

Ska börja sammanfatta helgen men inser att jag faktiskt är inne på en ny vecka. Alltså måndag idag och inte söndag. Tror jag i alla fall.

Det har hunnits med lång, trevlig fika på stan med långa och korta trevliga tjejer, ett par nya svarta byxor (spräckte mina sista med ett brak!), en flippad förfest hos mig med många sorters shots, tre vrickningar av samma fot (aj!), gratis rosor från ICA, bakishäng i Veronicas dubbelsäng, en lång härlig ispromenad med Sara inklusive brunch, SMASK-fix och lite mera gnuss.

Jo, och så har jag blivit projektledarassistent för SM i snöbollskrig. Men mer om det.

Sannas nya charmerande katt Pus - ända från Lidköping!
Fina rosor från ICA som firar 20 år. Jag älskar blommor!






Kommentarer
Postat av: Bobbo..

du(ni)ä väl måttlig me alkoholic?? ;((

2010-01-19 @ 15:56:49
Postat av: Marie svarar:

Men ja då. Dansar ju bort allt. :)

2010-01-19 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0