Sista helgen av våren.

Oh, dagarna går fort nu! Ett antal examinationer och inlämningar som ska grejas på liten tid. Jag ligger inte på latsidan men saker tar ofta väldigt lång tid för mig att bli klar med, eller bli nöjd med. Perfektionist på gott och ont alltså.

Igår valde jag bort den årliga bartömningen på Kåren vilket såklart hade sitt pris eftersom det inte blir så mycket mer fest med klasskompisarna på ett tag nu men oj vad skönt det är att vara pigg idag! Jag åkte istället en bit utanför Piteå, till Öjebyn, med ett antal dansglada människor.

Det var nämligen premiär på "Käckis"- Käcktjärns loge. Jag har hört mycket gott om denna dansloge och fick de flesta föväntningarna uppfyllda. Det var fin stämning med ljus sommarnatt, skitbra band rent ut sagt och mysig miljö. Nackdelen var överflödet av tjejer så jag fick fightas för danserna emellan åt. Vi stannade till slutet och fick som vanligt sista dansen med "trumpetarn". Extranumret var en ösig Maniac! Couldn't ask for more.

Shake var grymma!


Logen var mysig!



Nu ska jag gå och göra mig snygger. Middag väntar hos Emil med Amarone-vin och Eurovision Song Contest. Med mig tar jag den "chokladdigaste" kakan. Fin kväll väntas.

/Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: hardy..

verka mysigt,, som en annan i ungdomsdar,, vem få man följa me hem??

be careful out there,, kramen..

peace out

2010-05-31 @ 16:58:29
Postat av: wonder boy..

varebloggarnvarebloggarnvarebloggarn???????????

2010-06-10 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0