Handywoman.

Började morgonen med en näve näsblod men övervägde efter en kort stunds självömkan att det nog inte räckte som giltigt skäl till föreläsningsskolk. Dagens föreläsning har handlat om målgruppsanalyser och mätmetoder vid eventproduktioner och killen som pratade vad bra.

Smet även iväg till en presentation av en tjej i Upplevelsefyran som gick upp med sin D-uppsats (!) som bearbetade ämnet "Storytelling som verktyg för transformationsupplevelser". Bra med en dos inspiration och superkul att se prov på kompetensen i vårt yrke!

Efter skolan blev det lite fix med eventet jag och några kompisar jobbar med och som ska hållas på torsdag. Det är "Killkväll" i Piteås stad med erbjudanden och extra happenings för alla grabbar och då vi har som uppdarg att anordna olika aktiviteter i Gallerian - skotercrossvisning, mountainbikeshow, live-tatuering m.m.

Ikväll har jag kört någon slags husmodersrace, ja en riktig handywoman har jag varit! Jag har rensat två sjukt  äckliga vattenlås och knäskurat badrummet samtidigt som jag kokat lingonsylt. Sedan stekte jag rårakor till lunchlådan, diskade och bakade scones till min kvällsdejt. Det får räcka!


Tycker det är skönt att ha städning och hemmafix som som hobby!




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är fan grymmast. Men lite galen faktiskt, lugna ner dig ett snäpp nu...tänk på näsan!

2010-05-26 @ 00:01:31
Postat av: Lina

Braaa jobbat Marre! Dela med dig av din energi, jag är stendöd varje kväll :-(

2010-05-26 @ 18:46:44
Postat av: p

2010-05-27 @ 21:48:51
Postat av: Rambo..

va haru lärt dä allt nånstans o vem ha lärt dä nä o vem åt scones hos dä?? :->

2010-05-27 @ 21:56:31
Postat av: Marie svarar:

Självlärd med inspiration och värderingar från 48an tror jag. :)

2010-06-01 @ 10:32:22
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0