Nya vindar blåser.

Så. Då har jag flyttat in hos kära Emelie Birgersson. Ett fynd till vännina som jag hittade i somras under Allsång på Skansen-praktiken. Hon kan inte säga R men har ett stort hjärta!

Vi bor i vardagsrummet och tredje sambon i sovrummet. Det kommer att bli bra. Och förhoppningsvis är detta det sista stället jag släpar mina 40 ton packning till, för i höst.

Efter ommöblering har vi lyckats få plats med en tältsäng till mig i hörnet. Måste säga att jag tycker att Emelies säng ser aningens aning större och skönare ut, men hård säng till hård tjej. Så tror jag djungelns lag lyder.

Mitt nya "hemma".


Nu väntar vi på den vegetariska lasagnen. Den kommer snart. Ut från ugnen.

Guten Abend!

Kommentarer
Postat av: emelie

måste få försvara mig lite här: jag kan säga r, de kommer bara lite längre ner från halsen... och maries säng kommer att höjas med soffkuddarna för att denna sköna böna ska få sova gott gott. hon får mat. alltid något.

Postat av: carro

Haha, precis, den sängen passar dig!! hoppas allt är jätte bra!! Kraaam

2010-11-17 @ 20:34:52
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0