Från det ena till det tredje, till Dansbandskampen!

Nu har jag inte bloggat på närmare tre veckor! Kanske ni har märkt...
Sånn är jag. En blogg-periodare. Men nu är det dags för ett nytt ryck!

Trippen uppe i Norrland var härlig och välbehövlig. Ska blogga mer om det sen men nu ni! Nu sitter jag faktiskt i Norrköping! Det hör inte till det vanliga men har hoppat in och jobbar med webben för Dansbandskampen i SVT på lördagar. Jätteroligt och jag får återigen vara med mina kära vänner från sommarens Allsång på Skansen.

Nu har genrepet satt igång! Back to work!

Dansbandskampen, ikväll kl. 20:00, SVT 1.

Foto: SVT

Kommentarer
Postat av: faster M i Ö

Kramen

2010-11-14 @ 12:59:20
Postat av: Faster Maggan

Hej kompis! Du rör verkligen på dig. Kul att du får träffa dina kompisar fr i somras. Ska tänka på dig när jag ser programmet.

Kram fr faster Maggan. Stay cool!

2010-11-14 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0