Att arbeta i en labyrint.

Jag trivs så himla bra på jobbet! Bästa jobbet hittills! Jag är alltså projektkoordinator för Världens Barn-galan vilket innebär artistkontakt, publikansvar, organisering och administrering av information. Jag får jobba med stjärnproducenten Meta Bergqvist och superkompetent projekt- och produktionsledare. Dessutom känns jag behövd och väldigt uppskattad. Några jobbveckor kvar och jag njuter!

SVT är en labyrint från 60-talet vilket skapar problem för mitt haltande lokalsinne. Men jag har tagit ut riktpunkter. Utanför Christer Björkmans rum står ett antal ryska dockor från Melodifestivalen och leder min väg. Dom är fina ryskorna. Christer Björkman förresten. Känns märkligt att han finns på riktigt. En människa i samma korridor. Sist han stack in huvudet på vår redaktion tittade jag förvånat upp mitt under en rejäl snytning. Jag vet vad jag har. Taskig tajming!

Christers docka.


Nåja. Sova sängen nu då. God natt Stockholm. God natt Globen.

Utsikten från sovrumsfönstret.






Kommentarer
Postat av: hanolo..

äntligen ett livstecker från bloggen,, du klarar dej fint - ser bra ut - kommer att bli ett kanonprogram me mycke pengar till barna i världen,, kanon..

2010-10-06 @ 20:35:21
Postat av: hanolo..

äntligen ett livstecker från bloggen,, du klarar dej fint - ser bra ut - kommer att bli ett kanonprogram me mycke pengar till barna i världen,, kanon..

2010-10-06 @ 20:36:56
Postat av: uuurk

en gång ä ingen gång

2010-10-06 @ 20:39:48
Postat av: lovisa

Hoppas du haft en fin dag:)

2010-10-06 @ 21:05:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hejsan, vad har hänt ikväll då? :P

2010-10-06 @ 21:22:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Faster Maggan

Hej Mimmi! Va härligt att du trivs så bra på jobbet.

Det kommer säkert fler anbud efter det här.

Kram

2010-10-07 @ 13:16:48
Postat av: mamma

Wow!!! Såg programmet i går... Behåll glädjen, utsikten, Björkmans dockor och labyrinten. Ang tajmingen...så är den klockren...vem kommer inte ihåg en snytande projektkoordinator som ändå är på jobbet??? Jo alla som vill ha en upplevelseproducent. Kramis

2010-10-11 @ 08:50:19
Postat av: Carro

Gud så fränt! och du med, du är frän! Många kramar!

2010-10-11 @ 13:41:21
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0