Rak i ryggen.

Jag har ont i ryggen! Övre delen. Musklerna har liksom krampat ihop till en värkande ihoptjorvad knut. Naprapaten fick ordning på mig för drygt en månad sedan och han manade att inte sitta framför datorn så mycket. Men det är rätt och slätt omöjligt när man pluggar.

Jag har varken lust eller råd att gå tillbaka dit så jag ger mig en chans till att ordna upp det själv. Jag ska ta pauser från datorn och röra på mig, träna upp ryggen och framför allt sträcka på mig! Min hållning suger! Jag glömmer bara bort det hela tiden och säckar ihop igen på nolltid. Idéåtgärd: kom-ihåg-lappar.

Klippte ut små uppmaningar som förhoppningvis ska påminna mig själv om ett rakare liv.


Nu sitter dessa lappar lite här och där.
På spegeln, datorn och på passerkortet. Måtte det fungera!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha sötnos!

2011-04-12 @ 16:50:46
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0